fredag, oktober 23

de snöar men inte i Gävle.

Hej på er alla. Sitter i Umeå och kollar ut genom ett fönster i lastbilen och ser hur snöflingorna dalar ner från himlen. Dock ser jag de bara i luften och inte på marken. De är för att det är så blött. Ja som ni kanske förstår så följde jag med oskar upp hit igår kväll. Det har varit en lång natt har åkt nästan 50 mil så nu är man verkligen uppe i norrland. Vi får väl se när vi kommer komma hem igen. Oskar ska snart lägga sig och sova i 8-9 timmar och sen kan vi åka hemåt igen. Jag är så stolt över oskar att han är så duktig. Jag vet inte om de här inlägget kommer bli så bra eftersom jag skriver de från min mobil men ville testa och se.

Få se vad som händer i helgen nu jag hoppas på nått kul. Mina brorsbarn kanske kommer över nu när de inte blev mariestad. De hade tänkt komma nästa vecka eftersom de är lov för dom då. Men vi får se. Nej nu åker vi vidare här uppe. Kanske skriver mer sen om de händer något skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar