måndag, april 5

2 April

I Fredags var det 1 år sedan jag och Oskar blev tillsammans. Helt underbart har detta år varit. Hoppas att vi kommer få många fina år tillsammans. Älskar verkligen honom. Är så lyckligt lottade att ha en sådan underbar pojkvän. Visst att vi kan tjafsa om många olika saker men vi älskar alltid varandra och det vet vi båda om.

I fredags så gick vi ut och åt på restaurang och det var verkligen supermysigt. God mat och trevligt sällskap. Det kan ju inte bli bättre:)

Vi pratade om vad som hände för ett år sedan när jag åkte tåg helt själv till honom. Han säger ibland till mig att han inte fattar att jag vågade åka till honom, men vi båda är väldigt glad att jag vågade göra det. Den dagen var en helt underbar vårdag och det var hur varmt och skönt som helst. Tyvärr så har inte våren kommit i år ännu men jag hoppas att den kommer snart. Tänk att det är 1 år sedan jag träffade honom första gången. Känns som igår men det känns ändå som att jag har känt honom hela livet. Glad att jag har Oskar och så bra som jag mår nu har jag aldrig mått.. Tack Oskar för att du finns.!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar